ריהוט משרדי

לפרטים נוספים
אטולו.jpg
דגם: אטולו.jpg
אטולו.jpg
לפרטים נוספים>>
לפרטים נוספים
בר.jpg
דגם: בר.jpg
בר.jpg
לפרטים נוספים>>
לפרטים נוספים
גלרי.jpg
דגם: גלרי.jpg
גלרי.jpg
לפרטים נוספים>>
לפרטים נוספים
דורי.jpg
דגם: דורי.jpg
דורי.jpg
לפרטים נוספים>>
לפרטים נוספים
דלפק_קבלה1.jpg
דגם: דלפק_קבלה1.jpg
דלפק_קבלה1.jpg
לפרטים נוספים>>
לפרטים נוספים
דלפק_קבלה.jpg
דגם: דלפק_קבלה.jpg
דלפק_קבלה.jpg
לפרטים נוספים>>
לפרטים נוספים
חנויות.jpg
דגם: חנויות.jpg
חנויות.jpg
לפרטים נוספים>>
לפרטים נוספים
כיתת_לימוד.jpg
דגם: כיתת_לימוד.jpg
כיתת_לימוד.jpg
לפרטים נוספים>>
לפרטים נוספים
מגורים.jpg
דגם: מגורים.jpg
מגורים.jpg
לפרטים נוספים>>
לפרטים נוספים
מטבחון_-_קפיטריה2.jpg
דגם: מטבחון_-_קפיטריה2.jpg
מטבחון_-_קפיטריה2.jpg
לפרטים נוספים>>
לפרטים נוספים
מטבחון_-_קפיטריה.jpg
דגם: מטבחון_-_קפיטריה.jpg
מטבחון_-_קפיטריה.jpg
לפרטים נוספים>>
לפרטים נוספים
עמדות_מעבדה.jpg
דגם: עמדות_מעבדה.jpg
עמדות_מעבדה.jpg
לפרטים נוספים>>
לפרטים נוספים
קמרו.jpg
דגם: קמרו.jpg
קמרו.jpg
לפרטים נוספים>>
לפרטים נוספים
חיפוי_קירות.jpg
דגם: חיפוי_קירות.jpg
חיפוי_קירות.jpg
לפרטים נוספים>>
לפרטים נוספים
OPEN-SPACE0.jpg
דגם: OPEN-SPACE0.jpg
OPEN-SPACE0.jpg
לפרטים נוספים>>

 

ריהוט משרדי

במאמר זה יובאו טיפים לעיצוב המשרד ולהצבת ריהוט משרדי שעשויים לשפר את הפרודקטיביות במשרד. אלמנט חשוב בהקשר של ריהוט משרדי היא שהמותג, המוניטין של החברה/עסק צריך להיות תואם לתדמית של החברה. לא די ביצירת תדמית נוצצת אך יחד עם זאת להשתמש בריהוט משרדי ישן במשרדי החברה. כאשר מאחרים לקוחות במשרד לריהוט המשרדי חשיבות רבה לתדמית החברה.  יחד עם הריהוט המשרדי המתאים כדי לשוות למשרד אוירה נינוחה וחיונית רצוי להכניס למשרד צמחים, קצת ירוק יוכל לתת טאצ' מיוחד בכל משרד בנוסף לריהוט המשרדי.


למשרד ביתי כדאי לייעד חדר נפרד בבית אם אפשר לעשות כך ולהציב בחדר ריהוט משרדי מתאים. ע"י יצירת מחיצה בין המשרד הביתי לשאר חלקי הבית גדלה היעילות ולא "קופצים" מהמשרד לסלון להפסקת טלוויזה בקלות.  נוסף על הצבת ריהוט משרדי מתאים חשוב לבדוק את הארגונומיות של הריהוט המשרדי ולהשתמש בו בצורה נכונה. ריהוט משרדי מאיכות נמוכה אשר לא מביא בחשבון אספקטים ארגונומיים עלול לפגוע ביעילות העובדה, בתפוקה, ביצירתיות וביצרנות. להנדסת אנוש חשיבות רבה בשמירה על סביבת עבודה בריאה ועל מניעת עיפות, תשישות ואף בעיות בריאות.


ריהוט משרדי הוא בעצם חלק מההשקעה בעסק ולכן כדאי לבחון השקעה זו תחת קריטריונים עסקיים. חשוב לא להשקיע יותר מדי בריהוט משרדי יקר, נוצץ ולא נחוץ אך יחד עם זאת צריך להשקיע מספיק בריהוט משרדי איכותי, נוח ומתוכנן תחת הנדסת אנוש. הריהוט המשרדי צריך להלום גם את התדמית של החברה ובתור השקעה צריך לתת את הדעת גם לאספקט זה.  ריהוט משרדי נתפס לעתים כבעל חשיבות נמוכה ולא זוכה לחשיבה מספקת. ריהוט משרדי הוא אספקט חשוב מאוד בתכנון סביבת העובדה וכתוצאה מכך משפיע רבות על איכות העבודה, יצירתיות, פרודקטיביות וגם על השורה התחתונה של העסק. 
 

רהוט משרדי מוסיף לתחושה נעימה ומעוצבת במשרד. המשרד הוא אחרי הכול מקום שאנחנו מבלים בו שעות ארוכות בכל יום. בכל יום אנחנו קמים מוקדם בבוקר, הלומי שינה. נוסעים בפקקים. הדבר האחרון שאנחנו רוצים לראות כשנגיע ליעדנו הוא משרד כעור ומוזנח, עם רהוט משרדי שאינו נוח ואינו נאה, כיסאות ששוברים לנו את הגב ושולחנות מחשב לא נוחים שגורמים לנו כאבי פרקים. אם אתם בעליי עסק ויש לכם משרד משלכם, ואם מפאת התקציב מדובר במשרד קטן וצנוע, חשוב לעשות את המקסימום שאפשר כדי להפוך את סביבת העבודה לנעימה יותר . רכישת רהוט משרדי ועיצוב מחודש של המשרד יהפוך אותו לסביבה נעימה יותר עבורכם ועבור העובדים שלכם, ויעלו את המוטיבציה של כולכם.


כמובן, כל בעל עסק יודע כמה חשוב לצמצם בהוצאות, במיוחד בתקופות קשות כגון אלה. אך רהוט משרדי הוא לא תחום שכדאי לקצץ בו... חשוב שריהוט יהיה גם מעוצב וגם נוח, שיהיה מאיכות טובה ושיחזיק מעמד שנים רבות. כיסא אורטופדי טוב צריך לתמוך במשקל הגוף למשך שעות ארוכות ולמנוע ככל האפשר כאבי גב. גם השולחן צריך להיות מרווח ונוח. חשוב שתהיינה שידות ומדפים לאחסון חפצים בקרבת השולחן, ושהוא לא ישמש מקור לבלגן של מסמכים וציוד.


רהוט משרדי נאה ומשרד מעוצב נותן גם רושם טוב ללקוחות שבאים אל המשרד שלנו. מראה המשרד והרהוט שלו ישפיע בצורה מאוד אינטואיטיבית על האנשים שבאים למשרדך – בין אם אלה לקוחות, חברים, עובדי המשרד או אנשים שבאים פעם ראשונה לראיון עבודה. משרד נאה, רהוט משרדי נוח, אלה הדברים שיגרמו לאנשים האלו לפתח רתיעה וסלידה ורצון לסיים כמה שיותר מהר את הפגישה במשרדך, או תחושת נינוחות שתאריך את שהותם במשרדך באווירה חיובית.